NÄKY PYHÄN SEURAKUNNAN VÄLITTÖMÄSTÄ YLÖSTEMPAUKSESTA

HERRA on puhunut kanssani viime yönä. Uudelleen, HERRA on puhunut kanssani tänä ajanjaksona. Tässä keskustelussa HERRA puhui minulle hyvin perusteellisesta tapahtumasta, joka on juuri tulossa maailmaan. Uudelleen, HERRA on puhunut kanssani viime yönä, HERRA JUMALA ELOHEINU, HERRA meidän JUMALAMME, HERRA JUMALA EL GIBBOR, VÄKEVÄ JUMALA, JUMALA TSIDKENU, EL ROHI. Viime yönä Hänellä oli hyvin perusteellinen keskustelu kanssani liittyen niihin tapahtumiin, jotka ovat tulossa maailmaan. Tässä megamega-keskustelussa, näin JUMALAN Näkyjä. Tässä näyssä HERRA sai minut keskittymään taivaaseen ja katsomaan ylös taivaalle. Kun katsoin ylös taivaalle, niin yhtäkkiä taivas avautui ja näin HERRAN tulevan valtavassa Kirkkaudessaan. Näin myös Hänen kruununsa. Näin HERRAN tulevan valtavassa Kirkkaudessaan, massiivisessa Kirkkaudessa ja se oli kuin salamavaloja. Tämä pyhä tapahtuma kesti vain hetken aikaa.



Uudelleen, HERRA on puhunut minulle viime yönä hyvin hyvin merkityksellisestä tapahtumasta, joka on tulossa maailmaan. Tässä keskustelussa näin HERRAN Näkyjä ja tässä Näyssä löysin itseni katselemassa ylös taivaalle.  Kun katselin taivaalle, niin yhtäkkiä taivas avautui ja valtava Kirkkaus tuli ja näin HERRAN tulevan voimallisessa, tyrmistyttävässä ja valtavassa Kirkkaudessaan, vertaansa vailla olevassa Kirkkaudessaan. Kun Hän tuli, niin pystyin näkemään Hänen kruununsa. HERRA näytti minulle seurakunnan sieltä mihin Hän oli minut nostanut ja näin seurakunnan sieltä, tuolla alhaalla. Seurakunnalla, jonka näin oli yllään upea vaate. Se oli näöltään upea, puhdas ja loistava.



Uudelleen, kun HERRA oli tulossa taivaalta Hänen Kirkkaudessaan, niin näin Hänet koko matkan ajan sieltä missä olin, ja sen kun Hän otti loisteliaan seurakunnan. Tämä on kaikista tärkein Sanoma siitä saakka kun Raamattu on kirjoitettu. Eräänä päivänä kansakunnat ja seurakunta, eli se seurakunta, joka käsittää loisteliaan morsiamen, pyhän morsiamen kaikista kansoista, tullaan ottamaan eräänä päivänä, se tulee olemaan arvollinen otettavaksi, otettavaksi ikuiseen loisteliaaseen JUMALAN Valtakuntaan.



Olen nähnyt MESSIAAN tulemuksen seurakunnalleen ja tässä unessa Hän näytti sen kaksi kertaa, ei vain yhtä kertaa, koska se tapahtui niin nopeasti, niin Hän toisti sen. Näin Hänen kruununsa ja valtavan Kirkkauden pilvissä saakka ja se oli valtava väkevä tapahtuma kokea. Olin niin hämmästyksissäni kun näin Hänen tulevan aina pilvistä saakka, pilvissä, Kirkkaudessaan, tulevan alas ottamaan seurakuntansa. Nämä päivät joita elämme ovat niitä, joista Raamattu puhui selvästi jo pitkän aikaa.


Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla (1. Tess.4:16-18).



Uudelleen, olen nähnyt MESSIAAN mahtavan tulemuksen. HERRA JUMALA on puhunut kanssani valtavasta tapahtumasta, joka on juuri tulossa maailmaan. Kun se tapahtuu, niin se tulee olemaan peruuttamaton, kun se on kerran tapahtunut, niin sitä ei voi enää toistaa tai saada takaisin. HERRA JUMALA näytti minulle viime yönä Taivaan avautuvan ja näin MESSIAAN tulevan pilvissä valtavassa Kirkkaudessaan. Näin myös Hänen kruununsa ja Hän näytti minulle sen seurakunnan, jota Hän tuli hakemaan. Näin MESSIAAN ottavan seurakunnan JUMALAN loisteliaaseen Valtakuntaan.



Siinä sananpaikassa, jonka olen juuri lukenut 1. Tess. 4:16-18, Hän puhuu KRISTUKSESSA kuolleista, jotka nousevat ja heidät ylöstemmataan kirkastetuissa ruumiissa ja sitten Hän sanoo, että myös me jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet, temmataan yhdessä heidän kanssaan ja me muutumme samoin olemaan HERRAN kanssa aina ja ikuisesti, olemaan HERRAN kanssa iankaikkisesti.



Monet kristityt ovat kuolleet, mutta tässä Sananpaikassa HERRA viittaa selvästi heihin, jotka ovat olleet kuollessaan pyhiä kristittyjä. Tässä ei ole mitään epäselvyyttä. Hän puhuu Kristuksessa kuolleista tarkoittaen niitä, jotka ovat olleet kuollessaan uudestisyntyneitä ja pyhiä aivan kuten on MESSIAS. Kristitty, joka ei elänyt pyhyydessä kuollessaan, niin hän ei tule pääsemään sisälle. Tämän tapahtuessa ne elossa olevat kristityt, jotka muuttuvat ja temmataan, ovat niitä eläviä Pyhiä kristittyjä. Elossa olevat synnissä elävät kristityt jäävät tänne. Synnin paino ei salli heitä otettavan ylös vaan he jäävät jälkeen. He ovat liian raskaita lähteäkseen synnin painamisen tähden, liittyen siihen tosiasiaan, että synnillä on painovoimaa ja synti pidättää heitä. Mutta vanhurskaat pyhät kristityt tulevat voittamaan luonnonlait ja muuttuvat toiseen elämään.



Olen siis nähnyt MESSIAAN tulemuksen ja kun heräsin, niin olin kauhuissani, vapisin koska en tiennyt onko se tahto tähän saakka, että annan tämän Sanoman nyt. Pyysin HERRALTA, että Hän pidättelisi vielä sitä, että annan tämän Sanoman. HERRA on nyt antanut meille tämän etuoikeuden, että me olemme kaikki osallisina tästä varoituksesta ja ilmoituksesta.

Olen nähnyt MESSIAAN tulon. On tullut seurakunnan ja koko maailman aika kääntyä pois synnistä. Merkit ovat erittäin selvät tällä hetkellä. Jos katsot mitä tapahtuu Euroopassa, Arabi-maissa, Irakissa, Nigeriassa ja joka puolella, todella kaikissa kansakunnissa. Koko maailma on kosketuksissa terrorismin sodan ja pelon kanssa, ahdistuksen jollaista ei olla vielä ennen nähty. Merkit ovat hyvin selkeät. Kaikki voivat nähdä, että emme ole koskaan ennen olleet tällä tiellä ennen maailmassa ja silti MESSIAS on tulossa! He joilla on korvat, kuulkoot HERRAN Ääntä. Shalom.

 

(Profetia 18.1.2015, Profeetta Dr Owuor)

https://www.youtube.com/watch?v=WehdRxAv2jY



 

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Saarnoja ja lehtiä käännettynä suomeksi (PDF)